Friday, May 27, 2011

jalan2 cari pasal!

entry yg aku na post kali ni tade laa BEST mana pun .
terserah kau mahu baca atau tak ! HAHA .

27 mei 2011.
bermula lah kisah antara aku , hajar dan maliza . 

plan sebenarnye na g HOSPITAL MELAKA dgn MARA jep . 
entah mcm mne tiba-tiba pulak hati tergerak na tengok wayang ! 
tanpa melengahkan masa, 
selesai segala urusan kitowg terus terjah JAYA JUSCO ! :)

dan hasilnye..................








huh . AMIK KAU
aku pantang betul kalau nampak cermin besar besar ni . HAHA . 
na jadi model ta kesampaian . 
tengok badan pun da tahu ta layak ! kuikuikui .


tiket NUR KASIH.

akhirnye kitorang decide na tgk cite NUR KASIH !
org ckp best . tp, entahlaa . testing tengok kejap . huhu .

sampai jep pertengahan cerita, aku da mula rase bosan .
arghhhh~! entah bila cite ni na abis pun aku ta tahu . 
dan bile ending, aku da terlelap . sedar sedar jep da habis ! HAHA .

"teruk betul kau ni nadya...."

alasan aku tak suka tgk cite tuh sebab :

  • terdapat pelakon yg HIPOKRIT ! seriusly mmg TAK SUKA . lantak laa korg na ckp mulut aku jahat or whateva laa kan tp hakikat nye mmg sepanjang cerita tuh, aku asyik kutuk kutuk jep pelakon uh . huhu . kan lebih baik kalau cerita tuh dijadikan pngajaran kpd artis tersebut dan dijadikan teladan, ni tak . dlm cerita bkn men baik , tp hakikatnye mendedahkan aurat berpakaian seksi bagai . DOSA tuh wehhh ! jgn pandai berlakon tp ta tahu na manfaat kan dlm kehidupan seharian ..






tengok laa seksi ta seksi . 

kan lebih elok kalau mempraktik kan berpakaian seperti bawah ni: 


lebih manis dan lebih sopan ryte ? :)

  • ending yg entah pape . SUMPAH ! aku mmg ta faham ending cerita ni . tiba-tiba da tua . tiba tibe mati hidup balik . hoiii ! carite ap mcm tuh ? ishh . TAK BEST langsung !!!! memeningkan kepala aku na faham kan cerita tuh . so, that's why laa aku tidur . HAHA ..

  • membazirkan duit beli tiket tuh merupakan salah satu punca sbb aku ta suka tgk cerita ni ! arghh ... RM7 tuh ko ingat sikit ? hoii ! lepas beli buku komik wehh . ishh. mmg MENYESAL gilerr laaa !! 




2 comments:

  1. hAHa . .TaW xpE . .bEnci ak sBb ad pELAkOn hipOkriT. .dA LA ctEr x bEst . .eeiii . .rUgi dUeT RM7

    ReplyDelete
  2. haha.. bese laa tue.. dunia artis.. penuh dgn sketsa..

    ReplyDelete