Saturday, June 25, 2011

kawan baru

aku rase da lama aku ta post entry baru . almaklumlahh . busy gile ! 
tp yg pelik nye online fesbuk buley pulak . 
HAHA ! ini memang sangat pelik der .

entah kenapa tiba tiba hati aku tergerak
na taip something kt dlm blog yg serba huduh ni . 

al-kisahnye bermula cmni ...

pada suatu hari saya telah menerima tawaran ke matrikulasi . 
saya sangat teruja ketika itu .
lalu saya segera memberitahu ayah dan ibu
tentang berita gembira ini . 

(bapak skema ayat aku!.. haha . STOP STOP STOP !
tuka m0od kejap..)

cite dy cmni , actually aku dapat tawaran ke matrik . 
serius mmg ta caya aku dpt smbung stdy sane . 
before ni aku just dpt tawaran poli jep (nada kecewa)
tp syukur alhamdulilah,
akhirnye ALLAH telah perkenankan juga doa aku . 

masa 1st day na daftar, mmg excited gile ! ta saba . 
skli bile ibu ngn ayah balik uma tinggal an aku sowg2 kt matrik, 
bru terase mcm na nagis . huh , AMIK KAU ! tadi belagak sgt . haha .



 
keadaan katil yg sangat buruk !!

dak bilik aku smua nye dak sains . aku sorg jep perakaunan . 
sedih tuh mmg la sedih . ta dpt di nafikan lagi . 
aku da laa jenis yg suka study brkumpulan . 
dpt roomate sains pulak .
ape buley buad ... terima jelaa .. huhu . 

tup tap tup tap . yess ! akhirnye aku jumpa gak dak yg sme kos  . 
nasib baik hidup berjiran . senang laa aku na menziarahi ! HAHA . 
di awal perkenalan kami mmg skema gilaa . 
siap 'awak saya'  bagai . ahahaha . 
entah cmne tibe2 ley tuka jadi ' kau aku' 
dan skrg kami da jadi kwn rapat . 
budjet mcm da kenal lama jep . pdahal ta sampai sebulan .. 
kahkahkah . ape pun ta buley !


comel seperti aku .. :)
kanak kanak riang !
alya with me :)

kami bertiga <3


nama 2 gadis manis ni HAZIRA dan SA'ADAH 
eh silap.. bkn sa'adah tp alyaa . kahkahkah ! 
bkn men marah lagi aku panggil kao sa'adah kan ? tapi tape. 
aku mmg sengaja buad kau marah . 
sbb bile kau marah, buley buad aku tergelak . hehe ..
pape pun thnks sbb sudi berkawan dgn aku . 

sayang korang la beb !!

p/s : kpd roomate aku, korg jgn pulak kecik aty k . bkn aku tana masuk kan gmbar korg tp gmbr korg 1 pun tade . nanty kite snap same2 k . aku syg kowg gak ... UMI, AIDA dan EKIN ! :)


No comments:

Post a Comment