Tuesday, April 23, 2013

new friends at uitm

asalamualaikum.. hye.. long time no see maa..

tengah leka leka buat assignment *cehh.. konon... poyo ! haha. tetiba teringat kawan2 kat uitm pulak. rindu ke? ahh, tak kot ! jangan perasan ! HAHAHAHA... *gelak jahat...

actually, syukur alhamdulilah aku dapat kawan yang memahami dan sekepala dgn aku.
tapi kekadang tuh, errr ada la sikit salah faham tp kejap je dah baik balik. haha. ini la dinamakan KAWAN. kan?


JENGGG !!! here we are...

adawiyah, yati, shikin, hidayah, atikah, diena.... *EH? diena?? mana diena??

X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X

TAADDDAAAA !! ada pon gambar diena.. hehe.. comel gitu :)



depa ni smua  sebenarnya lebih tua setahun dpd aku, tapi selamba badak aku je bahasa "aku kau" dgn depa semua. kadang2 ada jugak rasa mcm takut2 nak bahasa mcm tuh. hehe.. *sorry tau kalau adik terkasar bahasa kat akak akak smua.. kuikuikui :D


gambar ni pulak msa we all kat KFC..

abaikan badan aku yg super duper TEMBAM tuh.

budjet time ni nak study mandarin laa konon, tapi kelaut. 
pastu budjet nak share2 duit nak makan pizza, last2 KFC jd pilihan.. haha. ini semua POYO! 

btw, thnks being my friend.. :)

p/s : nty duk rumah sewa sama2 ye. atikah, ko pon kena jugak !! 







No comments:

Post a Comment