Saturday, May 21, 2011

keGEDIKan yg terselah.


sedang leka online tiba-tiba ayah datang terjah . 

"nadya ! siap cepat . na g umah org kawin ni ! "

aku dgn pantas nye terus capai tuala meluru ke bilik air .
kalau lambat kena tinggal . ishh , MANA BULEY kena tinggal !
nak makan ape aku kt rumah nanti .
so , terpaksa laa aku jadi mcm pelarian seketika . 

setelah agak beberapa minit kemudian .. 

+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

TAADAAAAAAA !!!!!













nah , amik kau ! posing kejap depan cermin . hahaha . 
(ape laa na jadi aku ni)
patutlaa kalau pegi mana-mana ayah selalu tinggalkan aku .
da siap , buley pulak posing posing promote henpon bagai . =D
hehe . saba jelaa k ayah . mcm ta kenal pulak perangai anak manja ayah sorang ni .


aku mengaku aku mmg GEDIK ! s0 what ? ta puas hati ? 
GTH laa der ! aku dulik apa ko suka ke tak . 
na kutuk aku ? silakan ! :)

tapi pape pun , aku gedik dalam rumah jep . 
so , suka hati aku laa na buad gimik muka mcm mne pun .
aku tahu aku ta cantik mcm korang yg PERASAN hot tuh . bluerrkkk ! =P

so, moral of da story is ..... LU PIKIR LA SENDIRI ! :)


No comments:

Post a Comment