Friday, May 20, 2011

percaya padaku.

title kedengaran agak jiwang kan ? hehe .
actually title ni aku amik sempena lagu favourite aku iaitu 
percaya padaku - ungu .
seriously , lagu ni mmg BEST sangat-sangat !


tiap kali aku dengar lagu ni , 
secara automatik aku teringat kat seseorang . 
aku rindu dia ...


tapi.......
9 MEI 2011 secara rasmi nya kami jadi SINGLE ! :(
alasan dea , sbb perangai aku yg lgsung ta berubah . 
heyy ! mmg ta logik dan tak masuk dek akal lgsung laa der !
(ishhhh .. ni yg buad aku marah!)

mungkin cuma alasan kau na tinggalkan aku kan ?
tape laa wehh , aku terima !
tapi SUMPAH ! mmg aku taley terime bile kau bg alasan mcm tuh .


setelah aku berpikir panjang , aku nekad !
lantak kau laa na bagi alasan pape pun lepas ni .
buad apa aku na terhegeh-hegeh lagi kat laki yg da pasti bukan jadi milik aku !
betul ta wehh ?

kepada zaki :-
lagu ni jadi jawapan apa yg selama ni kau fikir tentang aku . 
kau hayatilah lagu ni baik baik ukeyh ! 

percayalah padaku~

No comments:

Post a Comment