Thursday, May 19, 2011

sahabad sampai mati .

Bukannya senang nak cari kawan yang baik. 
Bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik. 

Kawan yang baik tak pernah mengumpat di belakang kawan baiknya. 
Kawan yang baik tak pernah cemburu dengan kejayaan kawan baiknya. 
Sebaliknya kawan yang baiklah yang paling banyak membantu 
kawan baiknya untuk mencapai kejayaan. 

Kawan yang baik tak pernah mempengaruhi kawan baiknya untuk 
membuat perkara yang buruk dan sia-sia. 
Kawan yang baik adalah orang yang selalu menasihati kawan baiknya 
untuk berbuat kebaikan. 

amacam ? BEST ta ayat aku ? HAHA .. (bangga jap!)
Semua orang ade kawan baik kan ? 
Tak kira la dulu korang ni pernah bermusuh ataupun gaduh-gaduh .
Tengok-tengok korang dah jadi kawan baik…hehe. 
Macam tak logik je kan?? tapi tade yg pelik dalam dunia ni . 
melainkan kau terjun bangunan tanpa sebab mmg da tersangat pelik la tuh !


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

FIRST ! fakhirah binti fauzi .
nama dea tade laa glamour mne pun tapi dea satu satu nye kwn baik aku !

secare jujur nye , gambar ni kau nampak cumil ! :)

kau ingat da cumil la buad peace mcm tuh ? hehe . :P


aku kenal dea sejak darjah 2 smpai laa skrg ni .
hampir 10 tahun gak laa . lama kan ? huhu .
mana tak nye , dari darjah 2 sampai ting 5 aku sama sekolah dgn dea !
balik balik muka dea jep . hoii ! tade org lain ke ? nasib baik k0 chumil . 
tade la busan bile tgk muka kau ! HAHA .

dalam kelas pun duduk bersebelahan jep . da mcm belangkas !
masa kitowg form 1 sampai form 3 , kitowg terpisah sementara .
dea kelas lain , aku kelas lain . tp kelas bersebelahan jep ! HAHAHA .
sedihh ! terpisah jauh tuhh . hehe .. (buad gimik je!)
naik form 4 , aku sama balik kelas ngn dea . ishh ! ade jep dea ni .
taley berpisah dgn aku la tuh kan ? haha .


pape pun , aku bangga dapat kawan dgn kau !
best gilerr ! ta kire susah ataupun senang , kau sentiasa tolong aku .

TERIMA KASIH KAWAN ! :)
terima kasih gak sebab dah tlg aku pasal rayuan ke universiti .


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX



SECOND ! fatin farhana binti tengah .
nama kau cantik laa sayang . secantik tuan dea juga ! jelez aku .. huhu




bergaya abiss ! i like her style .. 

cantik kan dea ni ? well . tengok laa kawan sape kan ? hehe . 
aku kenal dea masa form 4 . 
sekolah menengah teknik datuk seri mohd zin 
 jadi titik pertemuan kami .

dea tinggal kat terengganu . pehh ! bangga sehh dpt kwn dgn owg ganu . kau ada ? HAHA !
mula mula masa bru msuk sekolah kit0wg tade laa rapat mane pun . 
tapi entah cmne , tiba tibe pulak buley kamceng gilerrr !


kau mmg cantik laa wehh ! :)


serius , mmg ta sia sia aku dpt kenal dea wehh . 
aku bersyukur sgt sgt . 
tiap kali aku ade masalah , mesti dea tolong aku . TERIMA KASIH hana ! 
aku ingat lagi dulu aku ade masalah dlm perakaunan . 
then , kau tolong aku . sehinggalah aku berjaya dpt A dlm spm !

SUMPAH , aku rindu kau sangat sangat ! 

sekarang kau da jauh dgn aku . kau ada di pantai timur aku pulak di selatan . jauh kan ? :(

 dulu kat sekolah , pegi mana mana jep slalu ngn kau . 
sampaikan org cakap kite LESBIAN . HAHA ! kelakar bai .. :P


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


kalau k0wg baca post aku ni , ingatlah yg aku sentiasa sayang k0rang .
jgn pernah cuba utk delete persahabatan kita uke !
lantak laa k0wg ada kat celah mana pun , pastikan persahabatan kita akan tetap kekal !

kepada fakyra : aku d0akan sem0ga rayuan kau na ke UIA diterima . gud luck test JPJ nanti . 
pastikan kau LULUS kali ni uke ! jgn kelam sgt laa .. :D

kepada hana : TAHNIAH sbb dapat masuk UITM ! 
lepas ni da taley main-main . da kene serius . huhu
kalau jumpa kawan baru kat sana, jgn lupakan aku !

SAYANG KORANG ! Muahhhhhhhxxxx ... <3

No comments:

Post a Comment