Tuesday, May 17, 2011

test JPJ !

16 mei 2011 .

dup dap dup dap (bunyi jantung) . pehh ! berdebar-debar jantung aku . da mcm org main drum pulak dlm hati ni . ahakss !  saat yg aku tunggu akhirnya tiba gak . gilaa cuakk bai ..

malam sebelum tarikh tersebut , seriously , mmg taley tid0 ! sampai kan mata pejam pun still terbayang-bayang cmne na bawak keta . haha . demi utk hilangkan gemuruh di hati ni , entah knp tgn aku gatal pulak pegi anta mcg kt si dea . sampai skrg aku masih ingat pesan dea . mungin dea pendorong semangat aku kot . (eee . st0p laa nadya ! dea da tade pape dgn kau lagi laaa wehh . jgn na pereasan sgt uke ! )

akhirnye pada keesokan hari , kul 6 pg aku da bangun . janji dgn pengajar kul 7.30 pagi na amik aku tapi awal pagi lagi aku da bangun . excited + berdebar punya pasal ! pehh ! ....

time na test , mcm-mcm dugaan yg aku dpt ! cuaca time tuh pulak ta berapa na el0k . hujan kilat petir semua ada . jln gelap . pehh ! dlm hati ni hanya tuhan jep yg tahu . betape gementar dan mengigil nye aku . ta henti-henti aku doa , berselawat dan sebagainya .

tup tap tup tap . alhamdulilah . akhirnya , aku dpt harungi gak segala ujian ni (bangga seketika jap). aku LULUS walaupun org jpj tuh garang giler mcm na mamp0s asyik na cari kesalahan aku . markah pulak dpt 17/20 jep . tapi pape pun terima kasih ea pakcik bg lulus . aku bersyukur sgt-sgt . terima kasih juga ya allah krn engkau telah perkenankan d0a ku yg ta henti-henti tuh ! :)

No comments:

Post a Comment