Saturday, May 21, 2011

kisah telefon.

sony ericsson vivaz pro ?! binatang apekah itu ? haha .
serius aku mmg kuno gile bab-bab henset ni .
bile orang duk kecoh pasal henset , aku hanya mampu melopong jela . kuikuikui .

pada suatu hari , saje jalan-jalan terjah kedai telefon .
niat na beli topup je , tibe-tibe t'nampak pulak henset yg agak menarik minat .
hah , ape lagi ... survey terus ! 
bkn main lagi tuan punya kedai tuh pot pet pot pet ksi promote brg dea . 
entah mcm mana , secara sengajanya aku ckp aku na beli henset tuh . 

'' pehhh ! biar betul kau ni nadya .. huhu ..'' 




amik kau ! 
tanpa perancangan pape, henset ni terus jadi milik aku !

tapi memandangkan henset ni memerlukan sekurang-kurangnya RM1*** ,
dengan hati yg ta rela , aku terpaksa tolak henset nokia C3 .. :( !



serius , aku sayang gilerr  kt henset C3 ni ..
pakai ta sampai 3 bulan dah jadi milik org lain ..


'' hoii ! kau memang sangat membazir la nadya ! ''


dalam masa yg sama ,
aku rindukan henset sony ericsson  w910i  juga .. :(


henset ni banyak kenangan buad aku ..
even selalu kena rampas dgn ibu sebab degil pakai henset waktu sekolah dulu,
tapi aku berusaha keras gak untuk dapatkan balik .
sayang gilaa meyh~! 


''so , pesanan aku .. jgn la korg membazir mcm aku ni .
da kira boros tahap gaban da ni wehh .
maka itu , pikir laa sebelum menerjah sesuatu ukeyh !''

No comments:

Post a Comment