Tuesday, May 17, 2011

going to SINGLE ?

SINGLE ?! yess . aku single .s0, pasni taya la sibuk kan diri tanya aku c0uple ngn sape uke ! HAHA . mesti k0rg ta caya an ? hurmm . kal0 k0wg ta caye ape tah lagi aku ! pehh . serius mmg aku ta caye gilerr .

aku pun ta tahu kenapa tiba tiba buley clash . na kata aku curang , ta gak . sbb aku pasti aku setia ! (cewaahhh!) . tp entahlaa . da tade j0doh k0t . terimaa jelaa ! :(
kalau tanya pada hati , mmg aku mengaku aku masih sayangkan dea tp .... entahla , aku terpaksa lupakan dea gak . harus dan mesti !

mulai saat itu , pengalaman mengajar aku .  sumpah aku da serik gilaa na menyayangi atau disayangi lagi ! (suka hati korg na ckp aku poyo atau ta)
cukup laaa lepas apa yg terjadi antara aku dgn dea . serius ,aku tak nak peristiwa ni berulang lagi . aku takut ! mmg sakit bila hati ni disakiti . lagi-lagi dpd org yg kite syg ..

cuma pesan aku kt dea , aku harap dea bahagia di luar sana . aku bahagia saat melihat dea bahagia . 
semoga dea jumpa j0doh yg lebih baik daripada aku . walaupun susah , tapi aku akan cuba untuk melupakan dea . ini janji aku ! aku tidak akan berharap pada cinta yg ta pasti lagi .

MAAFKAN AKU ! :'(

No comments:

Post a Comment