Monday, August 22, 2011

shawl style.. :)

''N A D Y A  berselendang ? 
OMG ! geti ke budak tuh pakai shawl ? kahkahkah ! ''

oke . da puas gelak an aku ? 
so, shut up skrg uke !

yess, dulu mmg aku agak kuno . 
bkn kuno sikit, tp kuno banyak ! HAHA .
nak pakai selendang pon ta geti . 
siap suruh orang pakai kan . pehh . terselah da tuh beb .

but now, sejak aku mula study di matrikulasi,
aku mula ubah diri aku .
almaklumlah, i blaja dinamika youu . haruslaa look semard ! 
baru dapat markah lebih ! :D

AND THE RESULT IS ...






oke cukup ! 
taley tunjuk banyakbanyak.
ade yg jatuh cinta kang . SUSAH ! haha. puiii .

even ta cantik mcm HANA TAJIMA but look cute right ?

kahkahkahkah . aku mmg sgt perasan ! so, what ?

walaupun aku berselendang bagai tp niat di hati adelah kerana

ALLAH s.w.t.

menutup aurat tuh kan W A J I B  bg seorang muslimah ?.. :)

No comments:

Post a Comment