Tuesday, August 23, 2011

gemuk vs kurus



''aku gemuk ? aku buncit ? pipi aku tembam ?''

haaa... ape lagi kau na panggil aku ? S I L A K A N

sikit pon aku tak kesah laa wehh. 

korang na cakap ape pon cakap la.

yg penting hidup aku sihat walafiat tanpa perlu berDIET ! haha.

korang pikir badan kurus sangat lawa ke ? puiii ! 

ta caye ?? oke tengok ni ....



entah gambar sape aku cilok ni . hehe.

haa.. amacam ? lawa ta ? 

tape, taya bgtau . aku da tahu jawapan nye ...

dan skrg cuba bandingkan dgn gambar yg bawah ini . 





see ? look different right ? 

yess . i know that .

ape ? nak contoh gambar lain ?

oke tade hal . aku tunjuk kan ..


+
+
+
+
+
+
+
+
+

TADAAAA !


the right side look more better right ?


oke. menurut fakta . kebanyakan lelaki lebih suka memilih 
bakal teman wanita atau isteri yg lebih chubby berbanding yg kurus .
sebabnye adelah .. tettttt ... :))

kesimpulan di sini . 
korang ta payah laa na kutuk kutuk 
perempuan yg berbadan besar atau pipi tembam . 
dorg pon ade hati dan perasaan gak beb ! :) 

so, LU PIKIR LA SENDIRI !


No comments:

Post a Comment