Sunday, August 21, 2011

AIT8 da best !

KOLEJ MATRIKULASI MELAKA


sebuah kolej yg biase jep .
ta macam korang . universiti bagai ! Haha .

#konon rendah diri . cehh . 

firstly, dulu memang aku sangat ta suka masuk matrik .
org cakap student matrik ni semua pandaipandai.
only student terpilih yg dpt tawaran study situ.
seriusly, aku rase mcm ta layak na bergaul dgn org yg pandaipandai.
dan aku takut aku ta mampu bersaing dgn dorang.
well, sape laa aku kan. T_T
result SPM pon alhamdulilah lepas syarat je.
membahagiakan aku ? opss . masih belum lagi.

aku cuba utk menyesuaikan diri.
aku cuba ubah diri aku untuk jadi yg terbaik sama mcm dorang.
dan hasilnye, setelah beberapa minggu,

aku B E R J A Y A  juga . yeppiii~!

sebenarnya dorang ni tade la sombong mane pon.
friendly wa cakap sama lu beb ! haha .
if aku ade masalah dlm subjek, dorang always bantu aku .

( pehh ! bangga la tuh aku puji korang. HAHA  ! puii.. )







T H A N K S  a lot especially to :-

siti atiqah , sri farha , jamilah dan lain lain lagi ...

#maaf kalau ta sebut nama korg .. :)



No comments:

Post a Comment