Sunday, May 13, 2012

PENGUMUMAN penting.

dengar sini orang-orang kampung semua !! 
aku nak buat PENGUMUMAN penting.

aku skrg dah tak online aku punye fesbuk lagi (AIMY NADYA).
semua ini di atas arahan buncit kesayangan aku sendiri.


tengokk, betape frusttt nye muka aku kan ? (yup, aku mmg betul2 frust skrg)

dia cakap kalau nak online, online dia punya je.
adehhh, sedihhh taukk !
tapi tape, gua da biase semua ni.
gua boleh hidop tanpa fesbuk. (ayat ni sgt tipu!)
gua tahu lu sebenarnya jelez gua ramai kawan dlm facebook kan ? 
ececeeehhh, tape tape. 
gua sebagai awek lu, gua paham perasaan lu sayang. hehe.

so, kepada ALL my friend yg disayangi tuh, kalau nak contact aku
tekan name AZIZI JASNI di sini.
sbb skrg aku yg k0nker fesbuk dia.
hahahahahahha (gelak jahat) padan muka !
sape suh tak kasi aku online fesbuk sendiri.
haaa, ni makan dia. huhu. =P









No comments:

Post a Comment