Saturday, February 5, 2011

pergaduhan !


gaduh, gaduh dan terus gaduh ! 
da buley j0in WWE laa wehh ! haha .. :D

entah kenapa tiba² aku terpikir na tulis pasal dea . ape kejadah nye ?!
0ke fine . mybe aku rindu dea k0t . ee .. nthla ! haha
hari nyh aku jarang cakap ngn dea . 
bkn stakat jarang jepp, malah mmg tade lgsung k0t ! hehe .
aku p0n ta ta0 knp aku rse ta tng kal0 tapat gaduh ngn dea utk 1 hari .
rase jangal gilaa la beb . ta sempurna hidup aku !
PELIK ! haha .. mgkin sbb aku da t'biase hari² gaduh ngn dea k0t .
kal0 setakat sepak terajang uh, kit0wg da biase daa . 
n0rmal bg kit0wg ! hahaha .. :D
eh, jap ! knp aku asyk t'pikir pcl dea jepp nyh ?
ini mmg sangat dan terlalu PELIK !

ukeyh laa aku terpaksa JUJUR ..
actually , aku sayang gila 0hh kt dea ..
grr ..! walaup0n prangai dea nyh slalu myakit an aty aku,
dan slalu buli aku smpai nangis .
tp entah knp aku ta penah pulak rase dendam kt dea .
mugkin dea satu² nya akk yg aku ada .
bak kata pepatah, air yg d cincang takan putus .
benarkah ? lu pikir la sendiri ! ahakss :)


ciss . tiba² rindu pulak kt k0 gem0k !! :(
rindu na gaduh lagi ! hahahaha :P
pape p0n k0 tetap akk kesayangan aku ... :)
peace yawww !

2 comments: